Neem Contact Op

U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of onderstaand formulier.



Adres:

Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland
Let op: dit is geen bezoekadres.

Openingstijden:

Maandag-donderdag 09:17:00 uur
Vrijdag 09:00-16:00 uur
Lunch (gesloten) 12:00-12:30 uur

Neem Contact Op

U kunt altijd contact met ons opnemen via e-mail, telefoon of onderstaand formulier.

Contactgegevens:

Adres:

Sourethweg 5-E
6422 PC Heerlen
Nederland
Let op: dit is geen bezoekadres.

Openingstijden:

Maandag-donderdag 09:17:00 uur
Vrijdag 09:00-16:00 uur
Lunch (gesloten) 12:00-12:30 uur

Onze kantoren

Heerlen

Sourethweg 5-E 6422 PC Heerlen, Nederland
085 2086529

Luleå

Handelsvägen 19
973 45 Luleå, Zweden
+46 (0) 771-366 366

Helsinki

Eteläesplanadi 24 00130 Helsinki, Finland
+358 (0) 2 724 9960

Oslo

Schweigaards gate 10 0185 Oslo, Noorwegen +47 38 36 21 70

Copenhagen

Hammerensgade 1, 1267 Copenhagen, Denemarken +45 78 70 25 30

Contactformulier

Veelgestelde Vragen

Is Ozoneair een bewezen product?

Ja, Ozoneair heeft in heel Scandinavië meer dan 30.000 exemplaren verkocht. Met de producten zijn maar liefst 500.000 behandelingen uitgevoerd. Tevens worden ze geleverd met 5 jaar garantie wat een goede kwaliteit garandeert.

Wie zit er achter het product?

Ozoneair is een zelf ontwikkeld Zweeds product, het bedrijf erachter draagt dezelfde naam. Het product is ontwikkeld in Luleå in nauwe samenwerking met wetenschappers van de Luleå University of Technology.

 

Kan het product in een fysieke winkel worden gekocht?

Nee, het product kan alleen hier rechtstreeks bij Ozoneair besteld worden. De eenvoudigste manier om te bestellen is via onze website, Ozoneair.nl. Als u vragen heeft over onze producten, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

 

 

Wat is uw levertijd?

De levertijd is 2-3 werkdagen vanaf het moment dat het ons magazijn verlaat. Het product wordt uiterlijk de volgende dag verzonden (niet op feestdagen). U wordt per e-mail op de hoogte gebracht wanneer het artikel vanuit ons magazijn wordt verzonden.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij bieden gratis verzending aan onze klanten in Nederland.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?

Als u uw pakket niet ophaalt, brengen wij u onze bezorgkosten, retourkosten en voorraadkosten in rekening. De kosten hiervan bedragen momenteel € 40.

 

Welke betaalmethoden biedt u aan?

Betaling vindt plaats via Klarna via bankbetaling, factuur, gedeeltelijke betaling of betaling per kaart. Betaalmethode, selecteer bij het afrekenen voordat u de aankoop voltooit. Lees hier meer over onze betaalmethoden.

Ik heb vragen over mijn factuur. Bij wie kan ik terecht?

Aangezien Klarna de facturen afhandelt, zijn zij degenen waar u zich moet wenden. De contactgegevens vindt u op de factuur.

 

Ik heb spijt van mijn aankoop, wat moet ik doen?

Wanneer u ervoor kiest om een product te retourneren, bent u, de klant, verantwoordelijk voor de retourzending. De geldige retourtermijn is 14 dagen vanaf de dag dat u het product hebt ontvangen, binnen deze termijn moet u de klantenservice telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen.

Er lijkt iets mis te zijn met mijn product, wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en wij helpen u verder. U heeft het recht om uw product voor twee jaar te claimen en Ozoneair biedt ook een garantie van 5 jaar. Meer informatie vindt u onder onze aankoopvoorwaarden.