Algemene Voorwaarden

Algemeen

Ozoneair AB met organisatienummer 559134-6480 verkoopt producten via internet aan particulieren. We streven ernaar om al onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden en om u een veilig gevoel te geven wanneer u bij ons winkelt, hebben we de volgende aankoopvoorwaarden. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, accepteert u deze aankoopvoorwaarden. U moet 18 jaar oud zijn of toestemming van een voogd hebben bij het bestellen.

Bestellen

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, wordt er een orderbevestiging verzonden naar het e-mailadres dat u bij het afrekenen hebt opgegeven. De e-mail bevat alle informatie met betrekking tot uw bestelling, zoals factuuradres, afleveradres, producten, prijzen en eventuele verzendkosten. Mocht er iets mis zijn met de bestelling, neem dan direct contact met ons op. Bel ons op 085 2086529 en wij helpen u verder.

Aflevertijd

Normaal gesproken verlaat uw artikel ons magazijn binnen 24 uur (niet op feestdagen) vanaf het moment dat uw bestelling is bevestigd. U ontvangt een trackinglink per e-mail of sms wanneer uw artikel vanuit ons magazijn wordt verzonden. In Nederland gebruiken we DDP voor onze leveringen. U kunt tijdens het afrekenen meer lezen over onze bezorgopties en de voorraadstatus van elk product bekijken wanneer u uw bestelling plaatst.

Prijzen

De prijzen op ozoneair.se worden weergegeven in EURO , alle prijzen zijn inclusief 21% BTW. Eventuele verzendkosten worden toegevoegd, afhankelijk van de verzendoptie die u kiest bij het plaatsen van uw bestelling.

Betaling

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmogelijkheden aan.
Betaling dient aan Klarna te worden voldaan.

Achteraf betalen: Koop nu, betaal achteraf binnen 14 dagen. Gratis. Geen verborgen kosten.
Betaal nu: Klarna schrijft het bedrag automatisch van uw rekening af. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen afgeschreven.
iDEAL
Kaart: betaal met bankpas of creditcard van Visa, MasterCard en American Express.

U vindt meer informatie in de voorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna verwerkt in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement.
Hier vindt u de klantenservice van Klarna.

Retouren

Het is het gemakkelijkst om onze klantenservice te bellen op 085 2086529 voor hulp, ongeacht de reden voor de retourzending. Bij alle retourzendingen moet een retourformulier worden bijgevoegd. Hier te downloaden. 

Alle retourzendingen worden verzonden naar;
Ozoneair AB
Handelsvägen 19
973 45 Luleå, Zweden

Tip voor retourzendingen en Klarna.
Indien je één of meerdere artikelen retourneert, raden wij je aan om je Klarna factuur te pauzeren zodat je de factuur (nog) niet hoeft te betalen. Zodra wij je retourzending hebben verwerkt, ontvang je een aangepaste factuur.
Mocht je vragen hebben over de Klarna-betaling van je bestelling, neem dan direct contact op met Klarna via 020 – 80 82 852.

Herroepingsrecht

U heeft een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen (retourtermijn) vanaf het moment dat u een door u besteld artikel ontvangt. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u ons binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail op de hoogte stellen vai klantenservice@ozoneair.com

U heeft het recht om het product te onderzoeken voor zover nodig om de eigenschappen of functie van het product te bepalen. Het kan echter zijn dat u Ozoneair moet vergoeden voor de waardevermindering van het product als het product in grotere mate is gebruikt dan nodig was om de eigenschappen of functie ervan te bepalen. Een dergelijke prijsvermindering kan de totale prijs van het product bedragen. Producten die langer dan 12 uur zijn gebruikt, worden geacht in grotere mate te zijn gebruikt dan nodig is om de functie en eigenschappen ervan te bepalen, en daarom wordt een terugzending van een dergelijk product niet goedgekeurd.

Bij uitoefening van het herroepingsrecht wordt het gehele bedrag gerestitueerd onder aftrek van eventuele extra verzendkosten of aftrekposten. Wij betalen binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product. De terugbetaling vindt plaats op dezelfde manier als de oorspronkelijke betaling. Bij het uitoefenen van het herroepingsrecht moet het product in verkoopbare staat zijn en in de originele doos worden teruggestuurd. U bent verantwoordelijk voor het risico bij het retourneren van het artikel.

Het product kan worden geretourneerd met behulp van onze eigen retouretiketten. Voor een retouretiket rekenen wij € 30.

Om ons te laten weten dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht en tegelijkertijd onze retouretiketten wilt bestellen, kunt u telefonisch contact met ons opnemen op 085 2086529 of via e-mail.

Hier vindt u ons retourformulier, dat u kunt invullen en een e-mail kunt sturen naar klantenservice@ozoneair.com of in het pakket kunt opnemen bij het verzenden van een retourzending naar Ozoneair.

Klachten

U heeft tvee jaar het recht om een klacht in te dienen over een product. De fout moet zo snel mogelijk worden gemeld of zodra de fout is ontdekt. Het melden van defecten aan het product binnen 2 maanden wordt altijd als binnen redelijke termijn beschouwd. Na 6 maanden moet u aantonen dat de fout er vanaf het begin was of te wijten is aan een productiefout.

Als een klacht wordt goedgekeurd, zijn wij verantwoordelijk voor alle kosten, inclusief alle verzendkosten. Herstel moet binnen een redelijke termijn plaatsvinden. Wij kunnen de situatie verhelpen door de fout te verhelpen of het artikel om te ruilen voor een nieuw exemplaar.

Alle klachten worden uitsluitend via de klantenservice behandeld. Neem contact op met onze klantenservice op 085-2086529 en we helpen u verder. Voor het retourneren in geval van een klacht willen we dat u een ingevuld retourformulier met uw zending meestuurt. Het formulier kunt u hier downloaden, of u kunt onze klantenservice vragen om het naar u op te sturen.

Garantievoorwaarden

De producten worden geleverd met 5 jaar garantie op fabricagefouten. Onze garantie heeft geen invloed op de rechten die u als consument heeft volgens de consumentenkoopwet. Door middel van onze garantie garanderen wij dat het product vrij zal zijn van materiaal- en/of fabricagefouten gedurende een periode die niet langer is dan 5 jaar vanaf de aankoopdatum. Eventuele materiaal- en/of fabricagefouten worden verholpen door reparatie of vervanging voor een nieuw product. In jaar 4 en 5 van de garantieperiode brengen wij u geen kosten in rekening voor materialen/componenten, maar alleen redelijke arbeidskosten om het defect te verhelpen.
Deze garantie is van toepassing op de oorspronkelijke eigenaar die een aankoopbewijs heeft. De garantie kan niet worden overgedragen en de garantieperiode is van toepassing vanaf de aankoopdatum

Niet-opgehaalde pakketten

Als u uw artikelen niet ophaalt, brengen wij u de kosten van verzending, retourzending en voorraadkosten in rekening. De kosten hiervoor bedragen momenteel € 40. Niet-afgehaalde pakketten tellen niet als een annulering van uw aankoop. U moet u ons altijd op de hoogte stellen als u ervoor kiest om uw herroepingsrecht uit te oefenen, een klacht in te dienen, uw bestelling te ruilen of te retourneren.

Geschil

 Zie de website van de Europese Commissie voor meer opties voor geschillenbeslechting met betrekking tot online aankopen van consumenten, http://ec.europe.eu/odr

Productinformatie

We behouden ons het recht voor om drukfouten op deze website te hebben, evenals producten die uitverkocht zijn. We kunnen niet garanderen dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weergeven, aangezien er kleine verschillen kunnen optreden.